Friday, March 16, 2012

Model Edika Yusof

sumber : Forum Cari

Beza?.......... Memang berbeza kannnn....

9 comments:

eMMe said...

oh!
dulu skrg pun hensem
walaupun dah botak, heheheh~

.:Mama Dhia:. said...

biar betul kak..edika yusof ke tu???

syanasaid said...

tp hensem tetap ade
vavavavvaa

umilia said...

pnah jmpa dia dpn2 sbb dia dtg kem aku utk jmpa menteri..tekejut gak tgk da botak..tp dia snyum je..hehehehe..

SYANI said...

Ye ke Edika Yusof? Cam lain jer... Pernah terminat seketika kat dia ni masa zaman2 dia jadi model dulu..

.:fyzz:. said...

aku penah jumpa edika yusof nih live masa aku dajah 6 dolu2 (19 thn yg lampau..) masa tuh dia mai belakon kt kg aku..mmg tinggi n so handsome..lor dh botak dh..dia saja wat gaya botak ja kot:P

Adyshariz said...

masih hensem lagik..walaupon botakk

Ms Fai said...

betul la, sgt lain... tapi stil macho. haha ;)

Anonymous said...

tu pakcik sy skrg die ddk di kepong