Thursday, March 1, 2012

Happy!!!!

Semalam, ai dah citer yang ai berdebor-debor nak poskan Crabstick Popia buat customer yang duduk di Miri, Sarawak... maklumler first time Crabstick Popia 'terbang sendiri' via pos laju dan...............
ALHAMDULILLAH.... popia dah selamat sampai dengan okey tanpa ape2 kecederaan... baru jer pembeli mesej bitau...


Happy...happy coz ia satu achievement yang baru buat Crabstick Popia coz dah boleh pegi Malaysia Timur... syok die coz dapat naik flight 2 kali kan... KLIA-Kuching-Miri... tokey pun tak merasa cam tu tauuuu, hehehhe... Insya Allah, ari senin nie... Crabstick Popia nak pegi Tawau dan Kota Kinabalu.. so nanti kita tunggu result die camne... dah call pos laju n cek... katanya kalo pos ari ni, boleh sampai esok...


Teringat kisah dulu2, blogger yg duk kat Arab... nak beli popia n nak bwk balik sane... tp dah takde rezeki popia nak jejak ke tanah Arab

3 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

nape la saujana putra yg sekangkang kera ngan putrajaya ni bleh amik masa 2 hari!!!!! geram kt poslaju!
kalu nak bandingkan dgn sabah sarawak tu, bleh plak sampai dlm 1 hari...

::Mamalyna:: said...

nad, tu lerr... yg seberang laut leh sampai cepat kan... putrajaya antar puchong, puchong simpan semalam dulu.. baru p antar BSP...

lieyalatif said...

kelaaaassss ko jah....eh silap..ejan!!