Thursday, March 1, 2012

Mac 2012

Dah masuk 1/4 bulan tahun 2012 dahhhh
2 bulan berlalu... telah pun berlaku kan...

For me, bulan Mac ni cam banyak jalan2 jer...
jalanler selagi boleh kan... kang duk rumah diam2, bising pulokkkk

Awal cuti sekolah 9 Mac tue, sudah mau pergi Kuala Terengganu... tempat yang ai tak pernah pegi
teruja nak p okey:)
niat utama, nak makan sotong celup tepung kat tepi pantai, hehhehe
Pegi hari jumaat, balik ari ahad
Hotel semua dah booking, harap2 menepati KPI semua org
Order Crabstick Popia pun dah ada menunggu... ada yang dah bayar pun (TQ Kak Ina)
bercuti sambil delivery, hehhee
Moga2 perjalanan kami selamat pergi dan selamat kembali

Pehtu akhir cuti sekolah plak, on 17 Mac tu p check in rumah persekutuan PD
agak last minit booking, alhamdulillah masih dapat walaupun dapat blok lama
tau ajelah kalo nak booking rumah persekutuan nie... cam booking Air Asia jer... kena booking awal, berbulan2 lamanyer... baru ler leh duduk kan... mmg kena plan awal2... 

ada lagi satu wishlist ai yg masih samar2... harap2 ia menjadi dalam bulan 3 ni... niat mmg dah lama... so wait n see...

Penghujung bulan 3 iaitu 31 Mac ialah hari anniversary pertunangan ai ngan encik somi aka sepupu kami pun akan bertunang pada tarikh yang sama... Cayaler fairy, hehehhe... oleh itu, mehler kita berombongan Mak Aji Nahariah ke Rasah Jaya yer...

tu jer kut setakat nie yg dah diplan... yg tak terplan or diplan tiba2 tak tau lagik
yang tau.. wiken ni nak terjah MyDear Warehouse Sale:)

2 comments:

Mama Iddin & Irdina said...

sotong celup tepung memang best..fresh..pastu jangan lupe singgah ke perkampungan losong yea..rugi kalo tak merasa kopok losong especially yg rebus makan panas2..selamat bercuti ke terengganu negeri tumpah darahku..ehehehe

ummiaqeef said...

wah, jalan sakan makyong ni..hehe