Thursday, February 9, 2012

Arkib Makan-Makan - Part I

 meh ai dera perut2 korang dengan gambo makanan pagi2 nie.... 
Ikan Siakap Sweet Sour + Kailan Ikan Masin + Telur Dadar + Sup Tulang + Nasik putih 4 + Teh o + 2 Teh Ais + Nescafe o + Tea Tarik = RM40..... Murahhhhh kannnnnn!!!!!

Kedai ni dekat dengan kampung ai... bagi kengkawan yang balik ke kelantan from Kuala Lipis... kengkawan akan lalu area kampung relong... belah kiri korang akan ada kedai nama 'RESTORAN JELIRA'.... try makan kat situ... sedap dan murahhhhh!!!!

 Jeruk Maman
Pernah makan tak? one of my feveret! makan nasik putih + jeruk maman + ikan goreng... udah cukup buat ai makan berpinggan-pinggan!
 Ayam Percik
cam tak terpercik-percik kan.. dah cam gulai lemak pun iyer jugak, maklumler... first time buat! hehehhehe:)
Silapnyer coz kuah ai banyak n tak bape di keringkan... Alasannya coz nak cepat makan... perut dah tak sabo... nak keringkan kuah tue cam lambatttt sangat jer... TQ pada Anum yang kongsi resepi...
Chicken Mandy Rice
Lokasi : Restoren Mr Kabab n Beriyani, Presint 15

*cukup tak penderaan ai nie... tak cukup! nanti ai sambung part 2 plak yer.....hehhehe*

4 comments:

eMMe said...

jeruk maman? mane dapat? my feveret too...kalo jumpe, nak kirim la Ejan, lama tak makan, cam teringin je, bukan idam tau, haaaa~

eima said...

aku tak terliur ..heheh sbb aku dah kenyang mkn nasi lemak td

::Mamalyna:: said...

emme suka ker... jarang org suka tau... nanti ejan balik lepih, ejan beli kat pekan sari sana... coz kat sana, ramai yg jual...

::Mamalyna:: said...

eima, tu tandanya ko bekpes awal, heheh