Tuesday, September 20, 2011

Lu Bikin Ati Wa Panasssssss Jerrrr

Masuk rumah, dijamu mata dengan keadaan cenggini


Ape perasaan anda:
a) Senyum jer
b) Cantik...cantik... susun atur yang cantik 
c) Terperanjat sambil mengucap panjang
d) Lu Bikin Ati Wa Panasssssss Jerrrr


Lynaaaaaaaa..... cepat kemas! kutip semua getah ikat rambut dengan pensil kaler yang bersepah nie!!!!!

10 comments:

MRS. K said...

haahha.. selamat mengemas cik lyna

aanie said...

hehehe...tersandar kat kerusi buat2 pengsan...:)

Nad @ MamaZakwan said...

hehehehe....
lyna suda kene marah! :)
kalu jwpn saya sume di atas, tgk mood masa tu, hehe

Ya ALya said...

itulah kerenah anak

.::Lynn::. said...

takut MAMALYNA akan bertukar menjadik MAMASHREK....hihihi

.:Mama Dhia:. said...

waaaaaa!!!!!!!..nangis dulu....

Afne said...

mual2 akan jwb c. dh jwb c baru ckp d hahahaa

ummiaqeef said...

kalau aqeef disepahkan menan ultramana melambak depan tv, atas karpet.. nak lalu kadang terpijak2..geram je..

eima said...

hahha lyna kena marah..
slalu aku wat tatau je... dh mlm br kemas tak pun pg esok abah kemas...hehe

klu suruh fahim kemas pun kejap je dah kena kemas balik

Qaseh said...

menyucap dulu...pastu dr lah tiba2 bertukar jadi harimau jadian.