Monday, August 8, 2011

Sampul Raya From JJ

Jika kengkawan ada Jcard, berbelanja di JJ sebanyak  RM50 ke atas, kengkawan layak dapat sampul raya
Jika takde Jcard, berbelanja di JJ sebanyak RM100 ke atas, kengkawan layak jugak dapat sampul raya
Satu plastik ada 6 sampul.... Jika nak banyak sampul free from JJ, sila berbelanja banyak-banyak


setakat ni ai dah ada 18 sampul... ni pun tengah fikir2, nak isi bapeler RM dalam sampul2 tue.... 

10 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

adoii dah ada sampul raya, ieda kalo raya, masalah nya mesti sampul raya, selalu takdapat hikhikhik!

::Mamalyna:: said...

Ieda, dah ada dah... p terjah JJ... nanti tukar duit raya, dapat lagi sampul free dari bank:)

Pn. Zana said...

wah dh ada 18 tu! eh. thanks bg duit raya tuk Ammar .:) semoga murah rezeki!

.:Mama Dhia:. said...

dapat jugak..cantik kan..pepel kaler lg..tp kite baru ade 2 jer...nak kene dapatkan lg ni...heheheh..

ibuafiqahhuzaifah said...

salam..

nak la sepaket..haha..
mesti ko tunggu PM annouce bonus kan baru bleh isi duit raya tuh?hehe

bulan puasa xder popia ek?

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cantik lahhh!

zura_habib said...

cantiknya..mmg plan nk gi jusco beli sandal sy n cik abg..tp lau cantik2 haruslah wat koleksi..yg thn lepas byk lg yg bank bg hihi

zura_habib said...

cantiknya..mmg plan nk gi jusco beli sandal sy n cik abg..tp lau cantik2 haruslah wat koleksi..yg thn lepas byk lg yg bank bg hihi

| SUE | said...

cantik design kali ni

Ya ALya said...

cantiknyer sampul..........