Thursday, July 21, 2011

Tercantik Sudah:)

 Kat depan rumah tu, ada ler ruang tangah sikit... sebelum nie memang naik rumput biasa jer.... disebabkan tengah rajin mencantikkan laman, so terus decide p nursery... survey punya survey... so terjadiler hasil cenggini.... Lagipun bila lagi mau tengok orang bandaraya test cangkul baru kan (asben ai ler tu), ehheheh
kami beli rumput carpet... RM3 sekeping... patutnya rumput tue letak jarang2 kan, nanti die beranak-anak n leh penuh kawasan tue...tp kami nak cepat nampak cantik... terus beli 8 keping... so memang ngam2 n muat2 letak kat kawasan tue... 
 keping batu ni plak, harganya rm10
baruler sedap mata memandang kan....

4 comments:

ummiaqeef said...

waa..cantik dah umah dia... ;P

~aSHa~ said...

cantik

IbuHannaSyahmi said...

Ijannnn..

kak izza ni..3/1

amboi dh comey laman yer..akak pun nk touch-up ala2 camni gak..baru la sedap mata mandangkan..hatta sekangkang kera cuma..tp tu la ntah bila nk start pun x tau..yg dlm umh pun x abis touch-up huhuuu

Shinnaz Ahmad Rasid said...

jeles! ;p