Thursday, July 21, 2011

Menu Berbuka Pose - Terbaekkkkk

 Tomyam Ayam... pedas + masam secukup rasa
 sambal sardin... sardin yang digoreng terlebih dahulu... lagi syok, letak bawang lebih.... 
 sate pun ada... biasaler tekak org pose, semua teringin nak makan kan....

dan dessert yang terbaekkkkkk....


.


.



.



.



.



.



.



.
doyan!!!!!
durian kg asben beli time nak balik rumah dari somban... lemak+pahit+manis...
sodapppp ooooo.... 
pada mulanya bukak sebijik jer...tp tak puas makan coz cik lyna pun same makan...

4 comments:

eima said...

terliur kat tomyam tu ....

Cik Puan Nurul said...

sate willy kah?me kalo sate willy abis beli sate kat sup urat keting bangi tu..satey diorang pun sedap gak,lembut sama cam satey willy..best tu doyannn

.:Mama Dhia:. said...

dapnyer sate..
dapnyer durian...yum..yum..

Adyshariz said...

best..best..pasni bolan pase mesti ramai yg tepek menu makan..uhuhu..lapaq la pulak