Thursday, July 21, 2011

Raya..Raya...Raya Lyna - Part I

 Tershopping?!!! bleh tak guna ayat tue.... dan ini hasilnya...
2 helai jeans buat lyna domok...jeans lama dah tak muat sangat2 kerana perut lyna udah kembang, hehhee
 2 helai tshirt... pink long sleeve, biru short sleeve
 gaun red polkadot... ingat apam jer bleh polkadot, ehhehe
 skirt cekci
baju tido raya:)

Ni jer setakat nie... jika ada mak2 sedara, tok wan, mak tok, pak su nak belanja baju baru lyna, sangat2 dialu2kan... kecik tapak tangan, stadium aloq setaq kami tadahkan, ehheheh

nota:
kasut raya lyna takde lagi nie

4 comments:

.:Mama Dhia:. said...

bagusnyer kak..awal tul persediaan..
tak la kelam kabut nanti kan..
nak kene shopping baju raye dhia gak ni.. selua banyak yg dah senteng.. dhia dah makin tinggi????

MRS. K said...

pergh..... mak punya baju mana?

sofea fayyadh said...

Salam. Wah, dah buat persediaan tue.. balik kedah ka raya ni? saya pun wajib balik kedah tapi balik raya pertama..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

OMG! Pitam!!! Habis bergaya lahhh..baju tido raya pun ada..hehe ;)