Monday, May 23, 2011

Persiapan Perhimpunan Sejuta Belia

Hujung minggu nie konpom Putrajaya sesak coz katanya nak himpun 1 juta belia kat sini... Sekarang ni pun keadaan putrajaya dah penuh ngan khemah (untungler org berniaga khemah)... stage sane sini... waktu nie pancaragam ATM dengan duk praktis lagu2 kat tengah panas (terbakooorler korang)!huhuhu...


Mehler datang sini... rasanya banyak aktiviti yg ada...

7 comments:

syawalsimpsons said...

best la kakak....dpt tgk dari tmpt akak..hehehheh.....

Cik Puan Nurul said...

ejan nnt jgn lupe terjah booth kiteorang kat saner 27-29 ni..insyaallah me akan ada di sana hehehhehe..adeh musti ramai gilakk org

ummiaqeef said...

hubby kite masuk drag kereta katanye, x tahu la betui ke x..kehkeh!

eima said...

rasa nye aku tak pegi la kot...kaki ngan badan tak ilang sakit lagi ...huhu

kufishoppe said...

Kufishoppe also will be there...kalau pi sana..jangan lupa melawat booth kami yer...

Zimah said...

ijan..kita ddk rumah je la..sbb parking sure penuh dan jln byk yg tutup..huhue..

mamaqari said...

bestnyer duk putrajaya..macam2 aktiviti ada