Friday, May 20, 2011

MaharajaLawak : Welcome Back R2... Babai MAN

Tahniah buat R2 coz masuk balik dalam gelanggang MaharajaLawak...
So far persembahan pada malam nie... pada pendapat ai le yer...


NABIL
best coz isu semasa... citer pasal FB n Twitter....memang terjadi pada masa skang kan... OMG! bila marah... kita tulis GRRRRRR!


JOZAN
lawak menjadi... tersalah cucuk... abis semua jadi caca merba!


JAMBU
Pada ai, minggu nie cam tak sebest minggu lepas... tp still layan


MAN
kadang2 nampak cam Man nie terlalu tertekan untuk bersaing di kalangan pelawak otai Raja Lawak... Kadang org dapat tangkap lawak die tue... kadang2, penonton tak bape perasan lawak yang Man buat...


R2
kembalinya mereka dengan lawak yg best...cam biasa, yang wat ayat2 lawak si abangnyer...


BALAS
sori to say...ai memang tak minat Balas... tak suka ngan lawak yang ada unsur2 lucah tue... asik tiap2 kali naik jer pentas tue mesti wat lawak lucah... meka tue dahler tak kawen lagi tp suka sangat wat lawak jenis camtue... kadang2 ai plak trasa malu.... ntah ape2 jer... Meka ni dah penah kena tegur ngan Mamat Khalid kan... Sori yer kut2 ada peminat balas....


dan akhirnya MAN terkeluar pada minggu ini...

4 comments:

~aSHa~ said...

overall...ikhlas ckp...mgu ni tak berapa sgt la....

lawak si nabil dgn si jozan...pun ok ok la...yg lawak si jozan tu dia tiru mana tah...dah ada yg jenis cocok2 kebas tu.....

yg lain2 pun lagi suam suam......


-----------
masih teringat2 silent comedy sepah....ehehehehe
dan masih teringat musical comedy nabil....

Cik Puan Nurul said...

huhu semlam tgk sampai jozan je skt perut gelak..yg lelain xtgk pun huhu..haah xtau napa balas tu selamba je wat lawak lucah,dh la bujang lagi mak pak derang xde ke nk kata apa2 n derang ni xbaca ke komen2 kt fb pasal lawak lucah tu sudah2lah kan..kdg2 jd segan gila ngk nak2 kalau tgk sesama ngn pemili lain ngn mentua ke,adik badik yg bujang ke..suasana akan jd hening je tetiba bila dengar tang lucah tu sebab segan kan..

.:Mama Dhia:. said...

org minat balas..tp mase ade hantu mak cik karipap..mmg lawak giler..tp skrg cam dah kureng skit dieorg tu..
paling suke skrg adelah sepah.. best..best..

*Miss Geli^ said...

awak tak suka saya sebab saya lucah? sampai ati