Monday, May 23, 2011

AL-FATIHAH

Al-Fatihah buat insan-insan yang terkorban dalam tragedi tanah runtuh di Hulu Langat...


Sayu jer hati dengar berita ni, rumah tue bukan semata-mata rumah anak yatim, tp juga madrasah bagi anak2 yg mengaji Al-Quran.... sedih juga hati bila ada cerita yang mengatakan rumah ini takde CF dan tidak mendapat kebenaran pihak MPKj.... rumah yang dibina untuk kebaikan dan bekalan akhirat pun nak kueri... kelab malam bersepah, takde plak nak kecoh2 kan...

4 comments:

Nigina said...

tulah... yang untung kapitalis... sayu hati gina tgk... berderai air mata ni.. moga roh mereka dicucuri rahmat...

syawalsimpsons said...

tau x pe kakak...sedey je org yg ckp cam2..

mummy_ayu said...

tu la..sedih sgt baca...pagi nei dgr radio & baca paper...dah jadi mcm nie, baru la heboh2 takde CF la, apa la...
Al Fatihah untuk semua yg terkorba..semoga roh mereka dicucuri rahmat..amin..

Cik Kamoo said...

Al Fatihah ....