Tuesday, March 15, 2011

Suatu Ketika Dulu...

Dulu2 time belajar, pantang ada kawan bawak kamera... cepat2 kumpul n tangkap gambo...
sila tengok kiri, gila punya sopan Ahkak Geli p kelas berjubah...ooowhh lupa, tangan didada mata ke atas yer... blahler ko!
time tengah tunggu lecturer, sempat lagi curi masa posing2...
p makan2 kat umah lecturer cik liza... memori ngan cik liza nie dalam kelas shorthand
cik liza : awak tau tak saya marah sangat kat awak camne (suaranya memang halus dan nyaring), saya marah camni (sambil baling jauh pensil box die)
kad merah ditangan tue ialah kad outing
motif ai ialah nak bitau korang.... AI KURUS TAU time dulu2, hehehhee... tengok baju biru tue, gelebeh jer...

Dalam gambo2 ni, adaler blogger  ECAH, ANUM, EMI, GIDAH, PIJOT, MIDOT, NOJAH & LIN JB

10 comments:

syawalsimpsons said...

biler tengok pixca akak ni...teregat time sy scool dolu..hehhehe

Echa said...

ishhhh.. comel je aku dulu.. hahahahahahahaa...

~aSHa~ said...

lor aku takde ke dlm gambo.....sadish...selalu dipinggiran...

Cik Puan Nurul said...

comelll......muke inesen belake

*Miss Geli^ said...

yang penting, tudung aku yang emi pakai tu, sampai sekarang ada lagi..

eima said...

huhu cik geli sgt sopan ok ...hahhaha

Mama AqiL said...

WAH..tak menahan nak kata dia tue kurus dulu..hahahha..termasuklah aku ni haaa..kalau dulu kurus..but now..hahahahha...bam..bam..

* mmg terdiam semua org time cik liza mengamuk tue..merah2 muka dia menahan kemarahan.

mama iris said...

hahahha..comel3....skrg anak2 plak yg comel...

mamaqari said...

teringat blk kenanangan zaman muda2dulu..hehehe

faten edura... said...

uitm jengka kn kak?
rindu plak kenangan kt sana dlu2.. :)