Wednesday, March 30, 2011

My Bolat-Bolat

Rambut lyna dah panjang dah.... rambut depan pun dah tutup mata... suka mamanyer wei....
dah boleh ikat tocang.... satu jer wishlist ai kat lyna yg tak dapat ditunaikan lagi, ai cadang nak tindikkan telinga lyna tp bapakkkkkknyerrrrr asik tak kasik greenlight....

Lyna kan selalu jadik cikgu kat rumah...
rasanya cam die tiru balik ape yg cikgu arah die kat sekolah... then balik rumah, die plak suruh kita ikut 'arahan' die... nanti die akan berdiri kat satu ruang dinding kat rumah ai tue, then akan startler wat aksi cikgu die tue... kelmarin die arahkan ayah, mak tok ngan tok wan ikut arahan die... suruh angkat tangan sambil nyanyi2... kalo konon2 tok wan tak nak angkat tangan, p dekat tok wan, suruh tok wan angkat tangan jugak2...

minggu nie last lyna honeymoon kat rumah... ari rabu minggu depan, dah kena p taska balik... memang konpom dan pasti, akan terjadi dramaqueen kat depan pintu taska.. 

9 comments:

Huda said...

comey :)

Sidratul Muntaha said...

comeii sungguh!
kawaii!!
huhu..
dramaqueen?
samalah dgn dak ara...
asyik melalak jer..

airis naufal said...

comeii betul lyna.. bam bam.. bile la anak anty nak bam bam mcm lyna ni...

[-suziey-] said...

weee ikat pokok kelapa..hiks..
haih get ready je la ejan yek utk dramaqueen..ekkek:D

::Mamalyna:: said...

huda, bolat tue...lyna tembun!

::Mamalyna:: said...

ayu, tu ler... asik dramaqueen, alasan paling tepat, die tak mo bangun pagi...letih wooo pagi2 melayan anak nangis2..

::Mamalyna:: said...

ayu, meh suruh iris tengok kak lyna makan...kalo tak bertambah, tak sah tue...

::Mamalyna:: said...

suziey, akan ai cekalkan ati mulai skang, hehhe

.:mama dhia:. said...

comey la drama queen ikat tocang 2 ..hehehe...