Wednesday, March 30, 2011

Mama...Pegi Keje Sudahler!

situasi di rumah time lunch hour

ayah ngan lyna duk tergolek2 atas katil... ai dah tepek2 bedak nak p keje...

ayahlyna: lyna, mama nak pegi keje tue..
lyna: okey, mama p teja... bai, babai
ayahlyna : ayah pun nak p keje
lyna : MAMA PEGI TEJE SUDAHLER!!!!

ooo, tang mama, suruh p keje... bila kata ayah nak p keje, tak kasik plak... ermm, anak ayahhhhh

6 comments:

ummiaqeef said...

aqeef anak ummi.. kalau abah dia g mane² xde nak ikut, siap salam ang babai lagi. tp kalau ummi baru nak pakai tudung, dia dah ready dah nak pakai kasut,hahaha..

::Mamalyna:: said...

rozi, sameler tue.. ni ayah die nak p main tenis yang tetiap petang tue, dah terguling2 depan pintu...

Pn. Zana said...

ejan. anak kita sama! kalu ayah nak pegi memana. mmg kalu x nangis tu x sah . :)

.:mama dhia:. said...

mmg anak ayah..same la kak..kalo ngan kite tak kisah jer..tp kalo ngan abah die, gerak skit pun dah nak ngekor jer..

::Mamalyna:: said...

zana, lyna tue siap babai2 ejan lagik, ayah die nak gerak sikit, tak kasik..

::Mamalyna:: said...

yana, mmg sama sangat tue... lyna siap antar kak ejan dah depan pintu rumah lagi, cam halau suruh akak p keje, heheh