Tuesday, March 22, 2011

Koleksi FM Bertambah

FM yang besar ini dapat dari my ofismate yang cuti2 malaysia kat Lumut... Cantik sangat coz ladybug ke kumbang tue boleh bergoyang2 coz ada spring...
 yang nie plak diberi oleh KAWAN LAMA... tu pun setelah ai kasik hint2 yang cukup baik punya supaya die beri FM ini secara percuma kepada ai, hehehe.... macih yer..
yang nie plak, FM secara Sistem Barter ngan Suziey.com.... ai kasik die FM seramik from Jepun, then suziey kasik FM from Dubai.... FM ni gambo hotel yang tertinggi di Dunia dan complete ngan penerangannyer sekali... TQ so much Suziey..

9 comments:

..nOj.. said...

wei si lyna tak cabut2 ke ko tampal kat peti tu.

::AyahLyna:: said...

Salah tue..bukan bangunan tertinggi di dunia...Tapi Hotel kedua tertinggi di Dunia..Bangunan tertinggi kat dubai gak nama dier Burj Khalifah setinggi 828m dan terdapat 162 tingkat...Hotel tertinggi plak kat Dubai gak (Rose Rayhaan) setinggi 333m dan ada 72 tingkat...Utk lebih lanjut tanya Pak Cik Google...!!!

mummy_ayu said...

wah..dapat 3 FM tu..suka2...
ops...siap AyahLyna komen tu..

::Kak Sambal:: said...

nojah, aku tampal kat ofis... kalo tampal kat peti ais rumah, dah lama fm jadi arwah..

::Kak Sambal:: said...

ayahlyna, kalo dah penerangan camni, takyah tanya pakcik googleler...baik ai tanya hang jer...hehehe

::Kak Sambal:: said...

ayu, tu ler...suka2, tambah koleksi...
ayahlyna tue memang pembaca tegar blog ejan..hehe

JaSSNaNi said...

wahhhh.. suka FM bunga matahari tu... suka suka...

Suziey Ahmad said...

welcome2..hehe..nnti kita g sarawak kita beli FM utk ejan lagi ok..ni bkn barter..saja nk bg..as a token of our frenship..ecewah..

lengkap btl explaination ayahlyna ..hikss

Suziey Ahmad said...

p/s: thnks jgk utk FM jepun yg comelllll itu...rs tkut je nk letak kt fridge..tkt terjatuh pecah..tp bila lekat..kuat jgk magnetnya..hiks..