Tuesday, March 22, 2011

Bila Hari Hujan Cenggini...

Bumi Putrajaya di basahi hujan.... cuaca sejuk yang memang mengundang bukaan mata untuk bukak sedikit jer.... Alangkah nikmatnya jika dapat minum 
Air Kopi panas2... pehtu cicah plak ngan
Biskut Hup Seng nie....
sedapnyerr......

21 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

betul tu ejan...liat gile lieya nak bangun pagi tadi...terlajak hah pagi tadi.....selalu bgn pukul 5setengah...tadi bgn pukul 6setengah...terus suruh hubby anta kan hahaahahaha

Mr. Z and Mrs. Z said...

menu yg simple tp menyelerakan

syawalsimpsons said...

alamak ye arr kak...dah sejuk beku dah kat opis ni..huhuhu..klo pekena yg hangat2 ni..sedap gak...adoi...kopi o 1..hehehhe

aDieyZa said...

hujan2 ni memang layan la kopi dgn biskut.. silap2 1 paket biskut pun boleh habis.. hihihi

~~zaa~~ said...

sedapnye mamalyna! nak2 pulak biskut cap pingpong yang lemak berkrim tu!!! ermmmmmm

ummiaqeef said...

smlm ptg ujan2 tu aqeef nak mknbiskut hup seng ni ngan milo panas..seronok tgk dia makan,hahaha

..nOj.. said...

wei tak ujan pun sedap gak cicah cicah biskut ni

::Mamalyna:: said...

lieya, betul kan.. plak tue boleh die ujan dekat2 kul 6 tue... ejan pun nyaris nak bangun lewat, tarik selimut sejut2 gitu..hehe

::Mamalyna:: said...

mr.z, memang pun... sedap sangat2 tue...

::Mamalyna:: said...

su, kopi memang terbaik time2 cam nie... akak nie tangan kaki dah cam ais rasanya...

::Mamalyna:: said...

zana, betul tue... ngupngap, memang boleh abis satu peket... nak2 plak makan sambil borak2 kan..

::Mamalyna:: said...

zaa, tu ler... akak dah terbayang2 teringat rumah nie... stok kopi ngan biskut tue ada... kalo ada power cam superman ke, mau terbang balik rumah kejap, hehehe

::Mamalyna:: said...

rozi, lyna pun biskut tue makan celup ape2 air pun die layan... sedap kut pada meka, rasa lemak2 gitu... ngan air milo, lagi power...hehe

::Mamalyna:: said...

nojah, memang pun...tp tengah ujan cuaca sejuk2 nie, lagi layan wei...

maszmadi said...

kat KL pon hujan, tapi dah beransur berhenti..

eima said...

huhu sedap ..lagi sedap klu dpt mkn biskut lutut tuh ... huhuh sedap nye ...

tp aku br pas mkn biskut hupseng ...tp kosong tak air kopi punnnn

Cik Puan Nurul said...

ooo sy xleh minum kopi mulala migrain..biskut lak suke biskut jacob sbb kurang berminyakk..time ujan paling suke hirup sst yg pedasss

[-suziey-] said...

perghhhh mmg terbaik..biskut kering pn jadi..layannnnn

Dee said...

mmg layanlah..kalo dpt dua2 tu time hujan..

eRiNsZ said...

i sdang mngunyah... (mnelan sbnar nyer) biskut merie cicah air masak hahahaa

~izan~ said...

memang terbaik kombinasi itu..dulu2 mak selalu kata minum kopi o panas mkn dgn biskut mayat (yg petak keras sket tu hehe)