Wednesday, March 23, 2011

'PA xde kat tempat'....

Satu hari dari pagi sampai tengahari, ai duk kat ofis... tercongok dan terpaku kat tempat... TAKDE plak org nak cari ai.... 


Tp bila petang, ai keluar p bawak lyna ke klinik... time tue jugak ada org cari ai... pehtu nampak cam kesalahan plak coz ai tidak ada di ofis... Sakit ati tau!!!! 

6 comments:

umilia said...

biasala ijan..mmg cmtu kite ni..tu lum lg gi toilet..dok tahan2 takde lak call / org cari..skali gi jap time tula ade org call / cari..pstu sdp2 kate kite ilang tak duk kat tmpt..sume PA mengalami mslh same la kan..

eima said...

itu yg aku mencik time aku ade tak de plak tepon nk bunyi...
bila aku ade tak d eplak org nk cr ...cuba bila tak dak ..pi kencing berak pun jd masalah...

ingat PA ni patuh bernyawa tak mkn kencing berak ..tak yah sakit ???
heeeeeeeee

Pn. Zana said...

sabor ye awk!biasala tu kan..:)

:.nick.: said...

hoh same cam aku....same...same...yg byk mulut tu masalahnyer...cakap kencang tapi biler kiter cuti mintak ganti ke aper...hareemmm....

..nOj.. said...

heheh mmg slalu terjadik wei. time kte takde la paling ramai org carik

dakcik said...

bese la tu kak..pdhal kite g hantar surat kat pegawai pun kate kite dh ilang ! melampau kan! diorg yg ckp tue mmg duplohempat jam ker melekat kat kusi?? renung-renungkan & selamat beramal..hehehe