Wednesday, February 23, 2011

Tahniah Zizan Raja Lawak

Zizan akan jadi pengacara MELODI... tahniah!!! bergandingan dengan Dira Abu Zahar....
Cayaler Zizan, bukan calang2 org nak jadi pengacara rancangan sensasi TV3 tue...
Jgn Ziza p buat lawak lebih2 sudahler... kang Melodi terus tukar nama kang, jadik plak program GOSSIP LAWAK, hehhehhehe....

Ramai jugak org suka Zizan skang nie, kadang2 tue suka tengok Raja Lawak sebab nak tengok pengacara, bukannyer peserta yang bertanding tue... ada jer idea spontan mereka kan... Harap2 Zizan boleh menang Artis Komedi Paling Popular kat ABPBH tahun nie...

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

xperlah melawak
melodi pun sbb bosan ler org dah kurang tgk kot?!
instead of citer benda2 kureng..

Jieda said...

samalah..saya pun kalau tengok raja lawak hanya setakat nak tengok pengacaranya je

axelida said...

vote for zizan.. eh?