Wednesday, January 12, 2011

Bertemu Blogger - AZNI

Time ai MC 30/12 ari tue... tengah siap2 nak p klinik.. dapat mesej, katanya dia AZNI, blogger... mamaizzul... panjang penerangannya, hehhee... nak popia 2 peket... kebetulan, ai memang buat lebih malam sebelumnya so memang ada rezeki buat AZNI... sekali tanya punya tanya nak jumpa kat mane... alahai keciknya dunia, rupa2nya ofis die sebelah ofis ai jer... dan ai kalo nak p kafe, memang p kafe kat ofis die... tp tak penah ternampak pun kat kafe... mungkin ai terlalu pagi kut beli makanan....

so pass by tepi jalan jer.... Perasaan? sangat2 seronok coz selain melayarkan business:P tp perasaan first time berjumpa teman di alam maya, memang meneveskan.... selama nie duk tinggal komen, n now mata telah bertentang mata... cam tu ler rasanya bila ai first time jumpa EIMA, SU IBU SYAWAL, UMMI SOFFIYAH, SUZIEY.com, ZIEMAH, SUHANA YAYASAN, WANIE, MIJA, SYARIZA, ZAA, BENGELINA (teringat kenangan terjumpa kat Mines, hehehe)

Buat AZNI, Tq sudi order... TQ jugak coz sudi buat entry... kalo2 terjumpa ai kat kafe, tegur2ler ai yer... or belanja ai makan ke, hehhehe... gurau jer... Nice to meet you...

3 comments:

Hezesuze said...

bila lak giliran weols nak jumpa nie hehehehe

eima said...

eh ade nama aku la....
nk beli lagi tp asek lupa je la...
nanti aku beli lagi ..serius fahim mmg suka mkn kulit die

Zimah said...

izan, kita senegeri..pastu xsangka plak classmate Uitm ko tu kwn sek men aku dulu..pastu suami ko plak aku kenal..kecik betul dunia kan? bile nak dtg rumah..jmpe la dtg rumah aku yg x seberapa tu..hehe..