Thursday, January 13, 2011

ANAK MAMI MEK ANI

Mula-mula, ai tengok sangat citer nie... tp dalam sibuk2 tengok bola ari tue, dapatler mesej dari ANUM, suruh tengok citer nie... katanya best, gelak2 lawak2... setiap hari RABU, kul 10 mlm di channel 132... so ai pun layanler... ternyata memang lawak n gelak2....

Pertembungan dua budaya dan bahasa.... Watak utama, Azad Jasmin (Rauf) dan Eira Syazira (Mek Ani)... Mereka ni berniaga... Mek Ani merantau dari Kelantan ke Penang...

Yang syoknyer coz Azad Jasmin tue berlakon selamba jer..... kadang2 tengok ikut dialog, kadang2 dia tibai dialog ikut suka dia jer...

Ada sape2 kengkawan yang layan citer nie? Kalo tak layan lagi, meh layan... tak rugi2, leh gelak2, hehhee

6 comments:

.:mama dhia:. said...

saye suke cite ni..
klaka giler..
paling kelaka kawan si raof tu..yg pakai spek tu..
hehehe...

ita cutevirus said...

alor....
kite tak subscribe astro warna...
takpe la.. tunggu siar kat ria & prima je la nanti.. ehehhehe

Hezesuze said...

adeehh tak sempat terjah pun...bila rancangan ni uols??

Echa said...

132 ni canel mende ni wei.. rumah aku ada tak canel ni?

mamawafiq said...

mamawafiq pun kengkadang layan gak tapi tgk siaran ulangan cz waktu tayangan die clsh dgn rancangan feberet en. asben la... tapi mmg kelakar...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

dorang ni mmg kapel berdua kat luar kan? serasi gitu