Wednesday, December 29, 2010

Peace!!!

 Dah puas ajar...cam tu jugak... PEACE 3 JARI...
 Peace di mana2.... ohhh yer... ai dah ada banyak penghadang matahari slurpee tue coz gara2 kat pd, kami duk memborong slurpee, ehhehe
 gara-gara nak ajar lyna wat peace ngan cara betu... kami plak yang bila bergambo, wat peace jugak..hehehe
Lyna with cik nani with cik baby in her stomach!

semalam, lyna tak mo kawan ngan cik nani tau, sebelum tue okey jer... bukan main jeling2 mata lagik... betul yek, orang ada kata, budak2 kecik ni tak mo kawan ngan org ngandung...

1 comment:

aku mama chami said...

agaknya betul kot..anak2 buah perempuan sy tak mo dah nak main2 ngan sy..duk jauh pun jeling2..klu x dulu bila nampak duk melekat je..huhuhu sedih hatiku..