Wednesday, December 22, 2010

Dah Gaji, Tp Makan Meggi, Cool Ke?

Lunch hour semalam, balik umah coz nak ambik popia... Asben ada kat umah... Ohhhh yer, kami p keje keta asing2 semalam... Nak singgah kedai tapau nasik, ai tak berani, takut enjin kete mati kat situ coz minyak memang E dah... Dua-dua dah kelaparan, ape lagi, kita makan jer makanan yang SENANG DI MASAK.. iaitu MAGGI.... takde letak telur bagai coz telur pun dah abis kat umah... memang makan maggi rebus...
Sambil makan sambil cakap kat asben
'semalam gaji, duit berkepok2 kat bank, tp kita makan maggi jer'

lantas asben cakap,
'semalam, hari ni duit memang banyak, esok lusa makin sikit duit dalam tue'

Sekali sekala, makan maggi camni pun nikmat kan... lagi nikmat makan berebut...

7 comments:

eima said...

dah 2-3 mlm nk megi tak kesampaian sbb laki ai keja mlm fahim asek ngecek megi je ... tak bleh

Sidratul Muntaha said...

huahuuauha
makan maggi sedap ape?!
ehehhe..

Fieza79 said...

megi pon sedap laa...

umilia said...

sdp wo mkn megi..lg2 wat pds2 kan..berasap tinga..heheheh..

aiDieNa said...

Meggi makanan time malas masak dan di kala teringin.. :D Ada duit banyak pon kalau dah teringin.. harus makan..

Adyshariz said...

mamalyna...maggie pon sedapppp..slalu gak makan maggie time poket penuh pon..hehe..sesekali ku rasa teringin..

adianiez AIDA said...

sedap la maggi.
time duit byk pun aida selalu makan maggi...