Tuesday, December 21, 2010

Dah Dia Nak Dressing Camni.. Mama Redha

Sejak ada crown,  asik nak pakai crown...
Badan pakai pampers pun nak pakai crown
nak isap susu, nak pakai crown

Ni nak kuar p jalan2 pun nak pakai crown, up lagi... pakai spek mata itam plak..
dalam lif, jumpa kawan asben, sekali isterinya tegur...
amboi, bergaya ngan crown, ngan spek... nak p jalan mane nie?

lyna, mama dah muka tebal tau..
Ikut suka kamuler, hehhe

13 comments:

maszmadi said...

WAH! wah! wah! lyna.... ada can jadik ratu cantik malaysia nie..... hehe

LYaFRINA said...

hehhehe.. cutenyer...
usben lya baru gtau.. lya dah terima popia dari ezan... tq yer.. lya x tgk pon lg, sbb ada kat opis ni..

sgt2 hargainya

ejaMaria said...

ni baru betul gegurl...
tak cukup pompuan tau kalau tak suke melaram... ;p

ibu_BatRiSya @wardah said...

alallalaa....kan main lg die..hihi
sy xleh komen lebih2, takut anak sdiri nti pon cam gini gak peel dia..hikhik

Ya ALya said...

t besar leh la jadi model muslimah ni.....

ZanaNordin said...

he he he...comel lyna
dah pandai nak bergaya......

eima said...

she's cute ... hahah
manatau nanti jd ratu pepe ...
bini anak raja ke ...

Tie-Ibu wawanisolehah said...

haha..layan jelah ejan kan...
tapi lyna comel la bergaya mcm ni

Sarah Syazwani said...

mmg suka melaram ni..ada cita2 nk jd ratu malaysia kot..hehe

.:mama dhia:. said...

hehehe.. redha je la kak..
tp cute la cam tu..
brani bergaye lyna ek..

aLoNg@Na said...

ala mama nih..biar la..cantik aper..kn lyna kn?...
comel la jan,ank ko dh pndai melawa dh..sket ari lg kalah la ko..huhu

Cik Puan Nurul said...

wakakakakakakaa...dah macam ratu kenit siap lambai2 ala2 ms world lagikkk lucunyaaa

WaWa_EzRiLL said...

seronoknya kalau dapat anak yang suka melaram nih.. hmmmm nanti nak pinjam lyna la jap....nak bawak menantu g jenjalan..hehehehe