Monday, November 22, 2010

Susun...Susun....Susun

 XTVT dalam kereta sepanjang perjalanan dari Lepih ke Putrajaya
susun menyusun
 abis penuh semua huruf2 ni bergelimpangan dalam kereta...
Kadang2, seronok pegi bookstore kat pekan2 kecik nie... sebenarnya, ai dah lama mencari poster yang ada tulis ABC dan 123... carik kat ca4, dah takde.... penah jugak cari kat pasaraya lain, pun takde.... agaknya mungkin takde rezeki ai kut... dah abis org beli... Hari tue balik lepih, ai pegi satu bookstore nie (LIPIS BOOKSTORE)... dapatler ape yang dihajati.... dan niat di hati, memang mau beli bongkah huruf2 nie, tp kadang jumpa huruf yang getah tue... ai tak mo, takut lyna geget... pehtu jumpa yang nie, ai memang2 suka!!!! harga pun RM10 jer...

6 comments:

..nOj.. said...

ade magnet tak wei? yg si daryn punye ade magnet. penuh je peti

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah banyak menan lyna, baguskan beli menan yang berbentuk pelajaran untuk anak2 ni...

::Mamalyna:: said...

nojah, takde magnet pun... yg nie biasa2 jer...

::Mamalyna:: said...

anje, memang cari meinan yang ada pembelajaran buat lyna...dan yg paling penting, tak nyusahkan mamanyer, hehehe

eima said...

tak lama lagi lyna pandai baca abc ...
aku dah mls nk ngajo Fahim ...sbb die slalu tak mo ikut ...

ummiaqeef said...

kite duk cari yg poster tu kemain payah nak jmpe skang..yg blok2 tu byk tp bersepah lah pulak..asik hilang je..