Tuesday, November 2, 2010

Kuih Tepung Bungkus

Kuih nie my feveret... ai panggil kuih tepung bungkus... ada yang panggil 'kuih puteri dua sebilik'... bukan main namanyer... puteri tu dimaksudkan inti kelapa tue, ada dua pehtu duk bungkus sekali, panggiller sebilik....

ermmm....letak ler nama ape2 pun, yang penting sodappppp! Lagi best bila kita bukak pembalut daun pisang tue, dah bau harum lemak2 santan tue... tak sabar untuk ngap masuk mulut!!!!!

8 comments:

MRS. K said...

kuih feberet i jugak ni

::Mamalyna:: said...

k, hehehe... sedap kan, lemak2 gitu...

qasehadam @ nurul said...

kueh peberetku tp xpndai lg buat ni..hehe tp ade gak yg xpndai buatkann so jd xsedap

azura samsuddin said...

antara kuih feveret zura, jarang nak jupe skrg ni...suke yg lembik sket dan lemak2, kdg2 jupe tp keras ketung gak... hehehe

..nOj.. said...

mcm blum penah mkn. feveret kuih ko sama la ngan rakan senama ko tu wei. tak sangka. sehati sejiwa betul korang ni. :p

Fieza79 said...

mmg sedap kuih ni...manis..

Fieza79 said...

mmg sedap kuih ni...manis..

@e_da said...

alamak sedapnya rasa nak sikit plak..