Tuesday, November 2, 2010

Hujan Renyai2 di Putrajaya

skang, putrajaya tengah hujan renyai2...
perasaan masih lagi menten... takde lagi diserang sindrom ngantuk2
cuma, kenapa hari ini hari selasa bukan sabtu... kalo sabtu, memang syok tido diwaktu sejuk2 begini... memang konpom bangun lewat...
Jap lagi, nak kuar p pos laju...
dahler ai pakai tudung oren... memang konpom bintik2 ujan terang ternampak kat tudung nie...
nak berpayung? tak kose ai, mana nak pegang kotak, pegang wallet ngan kunci kete lagik..
pendek citer, basah..tanggung sendiriler, hehhehe

6 comments:

[-suziey-] said...

syahdu btl kalu dpt landing2 kemalasan ats katil..perghhhhh layannnnn

umilia said...

tula kan..klula time2 ni kat umh..mau aku sdp tarik selimut ni..

::Mamalyna:: said...

suziey, kan best camtu kan.. ni dudukler kat kusi ofis...boring!!hehhee

::Mamalyna:: said...

lia, betul tue...bukan setakat tarik selimut, terus lelap sampai thari, ehhee...

tp matahari dah nak kuar dah nie...

Mama AqiL said...

Bestnyer tdo polok2 ngan my hero..Aqil irsYad...tOday EL ye kengkawan...

mummy_ayu said...

betul tu..kalu ujan ujan cam nie..cuti..best nye...