Monday, November 1, 2010

Kakitangan Awam : Gaji Bulan November Awal Tau

Sape keje gomen, sila angkat tangan dan kaki!!!!! hehehe....


meh ai nak citer pasal gaji... Kita baru jer terima gaji bulan Oktober pada 25hb ari tue kan...

dan minggu depan, kita akan terima gaji bulan November iaitu pada 10 November...




dan gaji bulan Disember ialah 20 Disember...

so meh kita kira berapa hari gap tue... ada 40 hari yer... lebih kurang 1 bulan 10 hari...

pesanan kepada diri sendiri, sila berjimat cermat dan berhati-hati 'mengalirkan' duit...hehehhe

15 comments:

@e_da said...

hohohoooo beraya haji la kita.. tp jgn lupa berjimat kang gigit jari lak kita kan..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

betul2..
i like this peringatan mesra..wekkeke

Ieda Al-Habsyi said...

bang, meh saya saya simpankan duit abg, nnt habisss, hhehehhhe!

.::Lynn::. said...

langsung xperasan... huhuhuhu.. harus berhati2

[-suziey-] said...

haih..jenuh nk tunggu nxt mnth pnya gaji..huhu..

..nOj.. said...

benci la kalo keadaan camni. sbb aku mmg tak reti nk berjimat. hehe

Hezesuze said...

40 hari?? jam dlam pantang lak...huhuhuhu

.:mama dhia:. said...

saye sukeeee...

MRS. K said...

hohoho.. apsal die tak kasi 500 tu bulan november?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

oyeke..
tataw plak.. hihihih,
awal tu, tp kena berjimat & berhemat gop..
neway tq for sharing yer..

aiDieNa said...

Berjimat cermat amalan mulia.. hehehe.. :D

eima said...

klu ko tak bgtau kompom aku pi amik duit 25 hb...hahaha

Mama AqiL said...

adui...lama tue nak tunggu gaji bulan Dis.

harus berhati-hati...Thanks mama lyna for the info...

~aSHa~ said...

ala tak suka la gaji awal2 ni...
ermm nampaknye balik kg kena tinggalkan kad atm...cash bawak ngam ngam je

health-beauty-slimming said...

kena berjimat la nampak nye,takut x sampai hujung bln dah habis