Tuesday, November 9, 2010

All About Lyna

Dah lama ai tak bercerita pasal lyna kan....
  • Berat dah 13kg... ai dukung kejap jer, tak larat maa...
  • Mulut dah kepochi... ada jer nak bercakap... ayat die panjang2, tp ape yang dicakapnyer, hanya die sorang jer paham
  • Suka sangat2 menyanyi... kejenyer asik menyanyi jer... lagu feveret buat sekali ngan aksi , lagu stacy 'JAHAT' part go..baby go..
  • Menari pun kuat jugak... terlompat sane...terlompat sini...wat aksi kepak2 tangan...
  • Makin manja dan mengada2... sifat degil pun ada jugak... tak dapat barang yang dimintak, mulaler terbaring hentak2 kaki... bab ni memang buat mama ngan ayahnyer menyirap...
  • Amat suka mandi...
  • Dah boleh diharap untuk ambik sesuatu...
  • Senang diberi makan ubat...
  • Kalau gatal, dah tau ambik ubat mane untuk sapu... kadang die rasa gatal, die bawak ubat tue beri kat kita untuk kita tolong sapu...
  • Sebelum masuk umah, dah pandai bukak kasut sendiri dan susun kat tepi...
  • Kalo time makan nasik tue, dah lompat2 sambil jerit 'yea...yea...nacik'...
  • Kami suka sangat geletek die... sebab die penggeli yang tegar... tangan kami belum sampai lagi badan die, lyna dah mengeletek suka...sabo ajelah..
  • Kuat berlari... sikit2 berlari... kuar grill umah, terus berlari p lif...naik semput mak pak kejar... takutler jugak kut2 termasuk dalam lif...
  • Dah kenal kete kami berdua, kalo ambik die dari taska...
  • Dah pandai bergurau ngan kami berdua...
  • Amat takut ngan katak... siap buat badan geli geleman lagi, ehhehe... baru tau sebab balik pahang ari tu tunjuk katak kat die... terus menjerit dan lari, ehheheh
Tu jer yg ai ingat setakat nie... dan yang paling penting, RAMBUT LYNA DAH MAKIN MEMANJANG... tak sabo rasanya nak tocangkan rambut die, huhuhuu

15 comments:

qasehadam @ nurul said...

lama xnampak lyna..huhu samala ngan qaseh suka gak lagu stacy..tu keje dia menyanyi je..nk tido pon duk nyanyi lagu stacy tuh huhu..jap gik pnjangla rambutnyee dah tinggi lyna ni yek

eima said...

sama la berat ngan fahim ek ... ko mengah aku lagi le ....
fahim 13.5 kg las checkup ari tuh ... patut le aku tak larat dah ...

tak sabo gak nk tgk lyna rambut panjang ....

Hezesuze said...

walaupun separuh bogel lyna tetap cute huhu

::Mamalyna:: said...

nurul, hehehe... dah lama tak bercerita pasal lyna kan... mamanya simpan sampai rambut die panjang, hehehe...

nurul, lyna memang tinggi, ikut bapa ayah die, heheh

::Mamalyna:: said...

eima, tu timbang bulan lepas, skang tak tauler...
ai pun tak sabo nak tunggu rambut lyna panjang...

::Mamalyna:: said...

heze, lyna tue diserang malas pakai baju... nak berpampers jer..

Liza said...

Rambut lina dah pendek.. :)

ummiaqeef said...

lebih kurang sama mcm aqeef..tp aqeef cukup takut dgn CICAK! huahuahua

maszmadi said...

eee swonok, lyna dah pandai banyak bende kan.... pat menari lagu jahat tu x dapat bayangkan la camne..... izan try upload video lyna tgh menari... hikhikhik musti gempak..

BIONIC WOMEN said...

indu tengok lyna..hehehe
wahhhh..dah banyak menda lyna tau buat
tapi naper budak2 suka stacy ek?? anak kita pun, lagu2 stacy boleh nyanyi lompat terkinja2..hahaha..

eRiNsZ said...

nampak stailo lak lyna bler rambut pendek tu...

kalo dah cute tetap cute...

aSmiDar said...

hehe..
katakkk..
lariiiikss

.:mama dhia:. said...

lyna dah pandai macam2..
bagus..

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Dah pandai tu bolehlah proses adik plak kak haha

..nOj.. said...

daryn 10kg je. tak naik2 dah setaun dah. hehe