Wednesday, October 20, 2010

Tip Tudung Licin Terletak Elok Di Atas Kepala

Sape penah pakai tudung jenis licin... Sila angkat tangan tinggi2!!!!
Ai penah pakai dan ada beberapa helai koleksi tudung licin... Tudung bunga2 brand Donnatello pun ada.... dan bila kengkawan pakai tudung camni, dahler licin pehtu suka bergerak2 kan... end up tudung jadi herot petot.... ai paling geram kalo pakai tudung nie, bila nak makan... mesti tudung nie melurut ke bawah kan... kan tudung tue licin... kang tak pasal2 dari suap nasik, jadi suap tudung plak, hehehhee... sape penah mengalami situasi nie? Ai penah, so ai tau camne perasaannyer, nak makan pun rasa tak senang...ehehhee
So ai share satu tip...sape2 yang dah tau, takpe...ai saje berkongsi... Caranya ialah, SEMATKAN SATU PIN JARUM PENITI DI TUDUNG ANDA DI ATAS KEPALA... bermaksud, if kengkawan pakai serkup kepala or hairband, jarum tue kengkawan sepit di situ like this..

Jangan cucuk tak timbul2 tue, ni cucuk timbul cucuk timbul
Tak nampak sangat pin ai tue kan.... Tudung pun elok terletak...
*Sila abaikan model perempuan muka masam ini:P*

5 comments:

Cik Andam Hazlina said...

wahahaha.. kalo cucuk tak timbul.. terkejut tak otak.. huhuhu... macam kene gigit semut api.. ehehehehhe...

.:fyzz:. said...

oooo gitu caranya...aku nih tingin nak pakai shawl2 tuh semua..tp licin..cam ulaq sawa..tuh malas tuh..last2 pakai tudung bawal ja ..

Hezesuze said...

oooooooooooooooooo baruler weols tau caranye...selalu kalo bila pakai tudung terus melepek jek...weols terus tuko tudung lain ekekekeke

[-suziey-] said...

amboih siap berpin2..gunala jenis awniing..gerenti tiup angin maintain keras..haahh:p

..nOj.. said...

tau tau. time nk mkn, time menguap. sakit betul ati. tp aku tak pakai anak tudung. nk cucuk kt kulit kepala ke?