Wednesday, October 20, 2010

Mana Peginya Mood.....

Memang dah lama dah ai menyepi dari DUNIA CONTEST DAN GIVEAWAY... blog CONTEST ai pun dah takde org jenguk pun kalo tengok kat nuff... ai pun tak tau kenapa, malas sangat2! Cian blog ai yang satu nie... start malas peh naik keje pas raya ari tue....

Kadang tengok jer penganjur2 contest n giveaway anjurkan conway tp tu ler... Mood tak mari lagi ler...

4 comments:

..nOj.. said...

letih mngggulung plak skang ni kot. tu yg dah melupakan contest2 tu. hehe

qasehadam @ nurul said...

mood tgh menggulung popia sedang mariii..maka mood nk berkontest senyap sat kot huhu

Hezesuze said...

hohohohoho sbb tu weols setia ngan 1 blog jek....takot tak sempat nk terjah kalo ada blog lebih dari satu kan...hehehehe

.:fyzz:. said...

takpa ejan..la nih hg fokus 'menggulung ' dulu..bak kata nojah tuh la..