Monday, October 18, 2010

Rindu...

Su- komen Su buatkan akak teringat rambut lyna yang panjang itu....
Fiza, ai pun same, huhuhu
UmmiAqeef, wuaaaa....
ni lyna posing sehari sebelum rambutnyer di 'zasssss' kan...

rindunyer kat rambut lyna.... uwaaaaaa....

Selepas potong rambut lyna, gigih ai letak sepit pink tue kat rambut lyna... pehtu ayahlyna sound...'ayang, org tau anak kita perempuan'....
dan sepit ni jugak ai make sure berada di dalam hbeg ai....

5 comments:

qasehadam @ nurul said...

Sian mohamad lyna eh lyna takpe rmabut lyna ni jenis lebat kejap je panjang tu..cumel je dia masa rambut pjgkan eh tpkan releks je dia org nk potong rambut bagus betul tidak mau terpotong telingaa kang kalo xdok diam kan

eima said...

alalala cedey nye ...
ganas la lyna pas nih ...
lg pun ini utk kebaikan lyna gak...

syawalsimpsons said...

cian akak...sedey erk...mmmm....saya baca N3 akak pun sedey gak..mmmm

Hezesuze said...

alaaaa t rambutnye panjang balik kan....sabo jeler hehe

.::Lynn::. said...

kejap je panjang.. percaya lah