Tuesday, October 19, 2010

Jika Anak Ai Lelaki...

Insya Allah, jika ai ada anak lelaki suatu hari nanti, mesti rupenyer camnie kan....

kiranya ai nie pandang jauh ke hadapanler...hehehhee...

sesungguhnya ai tak boleh tipu diri ai yg ai paksa rela potong rambut lyna, huhuhu...

16 comments:

syawalsimpsons said...

x lama lagi la 2 akak....hehehehhe

~aSHa~ said...

alahai sayangnye rambut...cantik dah rambut dia...takde ubat ke kulit kepala tu..

baby aku pun rasanye aku nak potong pendek..dia tak bape berkenan nak ikat rambut...rimas aku tgk..berpeluh2...tapi tetap takmo ikat rambut...

aritu dia gunting sendiri rambutnye...ehehe papa dia marah tak bg anak dara dia berambut pendek...mmg kena marah betul2 baby aritu...ehhhee

ejaMaria said...

rambut budak... kejap je panjang...

MrS. F!zA said...

sob..sob.. lain sgt..

cepat proses baby boy!! kita nk proses baby gurl ni... tp thnnya tak tahu lagi la bila..

eima said...

bubuh sepit byk2...
comey gak lyna rambut pendek ...
jgn bg pakai bj warna biru ke ... tshirt ala2 boy....
letih nk menjawab nanti...huhu

dulu waktu fahim baby ...semua ingat die baby girl... haha

suhaila said...

ala...lyna dah rambut pendek...dah tak ayu dah...nape potong?

BIONIC WOMEN said...

alahai sayangnyer rambut dia...
huhuhu..kita pun nak proses baby boy nih..camner plak rupanya nnti

..nOj.. said...

hehehe kelakar nye. camni la rupe kalo anak laki nanti wei. kompom

::Mamalyna:: said...

su, ehhehe...pandai2 je yer...heheh

::Mamalyna:: said...

gidah, aku dah tanya gidah, belinya tak lagik...terpaksa aku ptg rambut tue... lyna pun bukan suka ikat rambut...harap2 cepat panjang..

::Mamalyna:: said...

kak maria, tu ler..harap2 cepat panjang..hehhe

::Mamalyna:: said...

fiza, memang lain...uwaaa... takpe2, fikir positif, ehhehe

::Mamalyna:: said...

eima, thats y ai simpan satu sepit pink kat lyna... ye ker, mesti die tengok muka fahim jambu..hehehe

::Mamalyna:: said...

suhaila, ptg rambut lyna sebab pala lyna ada ruam2... pehtu die garu2 sampai berair..

::Mamalyna:: said...

mamadhiya, cuba ptg rambut dhia, konpom dapat muka bakal anak lelaki, heheh

::Mamalyna:: said...

nojah, ye betul...camtu ler kut..