Thursday, October 21, 2010

Peminum Nescafe Yang Tegar..

Sesungguhnya ai kena akui yang ai wajib minum nescafe satu kali dalam sehari.... adakah ini ketagihan?! Maybe kut... Abisler ai....

Stok nescafe 3 in 1 pun dah abis... so kenaler beli satu paket nie... Cam biasa, ai akan beli mild...

Tertera di peket, rasa yang telah diperbaharui...dengan buih halus
Jgn plak minum nie, terbayang Harith Iskander tue.....'halus jer' sambil sapu kepala
**Going out to klinik...bawak lyna jumpa pakar kanak2 coz kulit gatal die tue makin teruk...

8 comments:

mama_auni said...

iza pon peminat tegar nescafe..huhu sehari xdapat xsah...ketagih

Ieda Al-Habsyi said...

ieda takleh minum sgt, nnt pening tapi tak tahan bau nescafe, sedapppp betoi, hati ni gadik2 nak minum :)

..nOj.. said...

neskepe ni mmg buat ketagih kot wei. kefein kan. aku pun kdg2 rase nk minum. cam skang ni la. betul2 rase nk minum ni. ceh betul

eima said...

aku bkn tak suka tp kurang gemar ...
bleh minu tp takut sakit pala je ...
kopi ok, indocafe pun ok tp nescafe KO..pelik

.:fyzz:. said...

yg mild nih yg lebih kremer kan..ish sedapnya..aku kan peminum tegar gak..tp sejak mengandung..dn disahkan..aku mmg tak minum dh..stop jap..nnti branak smbung balik kot..kan ke masa mengndung tak elok minum kan..kafein2 nih..pepun neskape mmg best

~aSHa~ said...

aku mmg tegar jugak...stok tuk aku dan stok tuk unit aku..

eh aku ada unit ke..pej pengarah? hairan...

ejaMaria said...

tak leh minum... nnt penin... tp minum gak... sesekali kat rumah buat nescafe ais... uhhh... sedapnye...

SyaNa said...

aku kalo minum brand nescafe sakit kepala
tapi kalo pearl ok xsakit