Friday, October 22, 2010

Pasar Tani Berubah Tempat..

Buat warga putrajaya
Since hari Isnin lagi kat tapak pasar tani, dah dipindahkan nun kat tepi tasik sana... ni ada khemah gergasi tengah dipasang... kat tapak parking pun meka pasang khemah besar ni jugak...

Pasar tani nie sebelah ofis ai jer....lintas jalan, memang dekat sangat2, betul tak Ummi Soffiyah n Rinie?... kat sini jugakler tapak bazar ramadhan.... pecah rekod tau, bulan pose yang lalu, ai tak jejakkan kaki langsung kat bazar ramadhan pjaya....

Program ape khemah ni ai tak bape nak pasti... katanya untuk Hari Belia... ape2 jelah, nanti program tu, ai boleh jenguk2 dari tempat ai nie jer, hehehhe

6 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

pasar tani ni ari ape ye?

qasehadam @ nurul said...

eh hari ni kan ade so kat belah mana plak pasar tani tuh

ummi sofiyyah said...

betul2.. mmg betul...hhehe

eima said...

nur rabiatul adawiyyah
hari selasa jumaat ....
tp skrg becak la ....boring nk pi ...

nur rabiatul adawiyyah said...

ye ke..isnin ni nak ke putrajaya..ingatkan ader...

Hezesuze said...

eh pasar tani bleh bertukar2 tmpat lak ek..hehe