Friday, October 29, 2010

Masak Lomak Cili Api VS Nasik Kerabu

Masak Lomak Cili Api?
Nasik Kerabu?

pic from google

ape ai mengarut pagi2 nie citer pasal makanan kan... Gambo makanan ni simbolik jer... ni nak citer pasal perlawanan Piala Malaysia esok...

agak2 sape yang menang yek... N9 atau kelate?

Main bola tu, main elok2...jgn nak menyiku org jer..

Penonton plak, jgnler emosi terlebih kan... kang terbakor stadium tue... tak payahler nak baling2 mercun, botol air ke ape2 ke...

Masih ternanti2 bila skuad 'Tok Gajah' p final...

Pohpaleh wehhh....

12 comments:

qasehadam @ nurul said...

yeahhh po paleh wehh hakk3..rindu plak nak blk pahang lame dah xbalik sobsss

...etiey erywan♥ said...

wahhhh! dua- dua faborite ai. kehkeh! gomo kelate gomo....!~

Hezesuze said...

hadooooii ingatkan uols msak menu tu..huhuhu

[-suziey-] said...

sabo jek..gbr xberkenaan ngn n3..eekek:p tp menggiurkan:p

haih tktnya..jgn runtuh udah stadium bukit jalil tu..

Mrs. Hakim said...

aku selalu dengar ayat pohpaleh weh tu dikalangan hubby and kengkawan dia.. apa tu pohpaleh weh???

::Mamalyna:: said...

nurul, moh kita balik pahang...

::Mamalyna:: said...

etiey, ai jadik pihak berkecuali jer tahun nie... jika kedah dapat p final ari tue, ai sokong kedahler kut...hehee

::Mamalyna:: said...

heze, masak lemak, penah masak tp tak secun gambo...nasik kerabu? memang tak penah, tau makan jer..hehehe

::Mamalyna:: said...

suziey, gambo hanya simbolik, hehehe... tu ler pasai, kang terbakar stadium plak... emosi sungguh!

::Mamalyna:: said...

mel, iye ker.. ada org pahang ke kengkawan asben mel tue.. maksudnyer cam 'cayalah'..

shiemz said...

Umakaihh..sedapnya masak lomak cili api tuhhh..... gewamm..... ghasenyerr... lapo...

eima said...

ingatkan ade harapan masuk separuh akhir ... sedey ... mencik ....

beria aku dok pi stadium dok sokong ....

tak pe musim depan plak la ...

penyokong kelantan rega tiket yg korg byr tu berbaloi la ... tu kira cover sekali kot2 korg nk bakar stadium lagi sekali ke pepe kerosakkan yg korg bakal buat nanti ....
jgn dok komplen le mahai ..mmg patut pun FAM letak harge tuh ...sape bk byr klu ada kerosakkan lagi...