Friday, October 29, 2010

DOWNY PASSION

Ni pengalaman ai, setiap kali p Ca4, carik Downy passion nie, amatler mudah sold out... Skang, ai pakai downy, dah macam2 bau try, so nakler sangat mencari Downy Passion nie... ari tue jalan2, ada terus rembat satu.. nakler jugak try kan, maklumler trademark downy hat nie 'saya tak pakai minyak wangi'.. Tu pun yang refill... botol dah tarak... agaknyer semua duk pakat nak jimat perfume kut....hehehhee

11 comments:

eima said...

jgn tuang byk2..kang ade yg pening lg...

chugie said...

Downy ni x leh guna banyakkan? skit je dh cukup sebab baunye wangi sangat.. i like! tp skang sy guna GOOD MAID, murah skit :D

::Mamalyna:: said...

eima, hehehe... akan ai ingat pesananmu itewwww...heheh

::Mamalyna:: said...

chugie, a'ah, ai penah letak satu penutup botol, memang wangi giler...abis kami pening satu rumah...

qasehadam @ nurul said...

sampai ke hari ni ku tak berhasil lagi mendapatkannya mana2 pasaraya ku gik mst xde,dah abisla aduiii xtau dah mane nk cr..kate guna sikit apesal parak sgt depa ni pakai kasihanla cek yg mahu bju wangi gak ni nk beli pepium mahal hahaa

..nOj.. said...

a ah memang cpt habis wei natam ni. aku slalu kalo nk beli pun, mesti tinggal 2-3 botol je kat rak. aku dah pakai merah n pepel. dedua wangi

::Mamalyna:: said...

nurul, tu ler pasal... org dah lama pakai, ai baru pakai... setiap kali pegi, mesti abis...

SyaNa said...

wangi sungguh ek??
suke tgk kaler dia
nampak eksklusif

::Mamalyna:: said...

nojah, ni aku terjumpa yang refill jer... botol punya dah tarak..

::Mamalyna:: said...

syana, memang wangi... guna sikit jer dah wangi...

health-beauty-slimming said...

salam perkenalan,
downy tu mmg wangi yek,biase saye guna yg biase jek,nampak kt tv cam wangi sgt jek,x perlu guna minyak wangi la cm tu,jimat