Wednesday, October 20, 2010

20102010

Seperti yang ai wat entry semalam, hari ini tarikh 20102010... tarikh yang cantik, secantik tuan punya blog (poyo jer!)..

So, HEPI BESDAY kepada sesiapa yang besdaynya hari ini... semestinya besday abang Ibu Syawal dan akak ipar SUZIEY... tahniah kat korang, sebab taun ni sambut besday yang tarikh baik punyerrrrr:D

HEPI ANNIVESARY kepada sesiapa yang celebrate hari nie...

tu jer kot:P

Still counting untuk next year, 20.11.2011... Amacam EIMA, nak bersalin tarikh nie tak... dah alang2 anak sulung kita tarikh besday sama, jom adik meka pun sama tarikh jugak, ehhehhehe

5 comments:

~aSHa~ said...

ehehehe tersama plak tajuk...

mmg cantik tarikh arini..cun melecun..

Sitisifir10 said...

semoga berjaya beranak di tarikh yg diinginkn itu...teran jgn tak teran!!

.:fyzz:. said...

mmg cantik tarikh hari nih..tak dak orng kwin hari nih ke?

Fieza79 said...

ya la baru pasan tarikh ari ni cantek..! nk cipta sejarah pe la pd tarikh ni ye..? hehee

..nOj.. said...

nk bersalin hari ni la. boleh tak?