Tuesday, October 12, 2010

Kawan Atau Lawan

Seronok sangat ke menjaja cerita kawan ke sana sini?
Adakah pernah terfikir untuk menyelesaikan atau cari jalan penyelesaian
atau lebih seronok beritahu seantero dunia...
Seronok ke mengkondem bisnes kawan?
Biarler kawan tue nak cari duit lebih....dengki ke?
Lagipun tak paksa suruh ko beli pun...
Rentikanler wat sebaran yg menghasut dan berunsur fitnah...
Akhir kata,
cepat2ler INSAF!!!

11 comments:

syawalsimpsons said...

sabar kak....e2 la manusia...x leh tengok orang senang tau....

..nOj.. said...

biasa la wei. sape nk tgk org senang. heheh

Mama Balqis said...

sabarla...biasa la manusia yg ada pgkt PHD ni....tak leh tgk org maju...mula la mencucuk

Nigina said...

huishhh.. heran yer.. sapa yang dengki tu... bagitau kat i sapa tu.. nak tahu gak.... hehehe... takpa mamalyna... lagi orang dengki lagilah tuhan tu bagi rezeki kat u... u pk macam tu jer... p lantak ngan olang tu... hehhehe...

Huda said...

sabar2..moga yg dimaksudkan lekas2 bertaubat dan insaf :)

ejaMaria said...

sabar... klu ade PHD mmg mcm tu... biar je la...

mummy_ayu said...

tul tu...manusia biasala...bukan boleh tgk org lain senang..ada aje yg nak nak dengki...

aSmiDar said...

Maknusia macam ni mmg tak pernah lupus kat muka bumi ni...susah betol..
sabar je la ek..:)

Adyshariz said...

apa la yg nk di jeleskan sgt kan, buat bisness kecik2 pon n kacau.. hati penuh hasad dengki ni..itamm!!.. sabaq jelah..

Zimah said...

ada manusia cmni ek..biar je la dia..janji ko punya biz jalan..dia xnak beli sudah..ramai lg nak beli..

::AyahLyna:: said...

Tak apa laa mulut org bukan leh tutup pun...Butakan mata..Pekakkan telingga..So tak ada laa sakit hati sangatkan..Hahaha