Tuesday, September 21, 2010

Resepi Rendang Ayam yang super sedap!!!

baru makan pagi tadi dan dah dapat resepinyer... amat2 sesuai bagi kita yg suka masak sikit2 nie... dan my ofismate terus taip dan edar resepi nie...tq kak Ani, rendang akak, memang bestttt!!!

10 comments:

Sari said...

tgok resepi ni xsabo plak nk buat rendang ayam kampung...jom kita buat nak...

wany said...

bestnyer... senang n simple jer.. nk tryler

Hezesuze said...

owh kat sini boleh dikatakan hari2 buat rendang ayam uols smpai weols naik jemu ...mihahaha

tapi nak gak rasa rendang ayam uols kan...huhu

.::Lynn::. said...

aku punya cili kering tukar kepada cili padi..pedas2 sedap... peh

eima said...

sakit perut ngan buasir kang lynn

::Mamalyna:: said...

kak sari, buat2.. nanti pos kat ai yer..heheh

::Mamalyna:: said...

wany, tuler, tengok resepi pun senang jer...

::Mamalyna:: said...

heze, semestinya ler kan.. tokey katering yg fames kat klang tue, ehhehe

::Mamalyna:: said...

lyn, memang pedas tue...mau meleleh air mata bila makan, ehhehe

::Mamalyna:: said...

eima, hehheehe..