Tuesday, September 21, 2010

Lengang

Beginiler suasana food court kesayangan mama fahim aka eima.... gambar di ambil pada hari rabu 15 sept... ingatkan nakler beli bekpes kat sini tp satu kedai pun tak bukak... bila kedai tak bukak, pelanggan pun takdeler kan....
semua tokey2 kedai pulang beraya nie....

8 comments:

eima said...

lama dah tak pekena bihun sup utara ...aku rasa die jampi letak suar dalam la ... hahaha

.::Lynn::. said...

patut la sedap.. eh dia pakai suar dalam baru ker suar dalam yg dah koyak?? ekekkekeke

Hezesuze said...

sume cuti raya ler uols...huhu

Adlina Husaini said...

suka la pic husband u tu cium tangan ^_^

*tetiba out of topic lak

::Mamalyna:: said...

eima, ye ker..isshh ko nie, biar betul, ehheheh

::Mamalyna:: said...

lyn, hehehe...seluar dalam munga2,

::Mamalyna:: said...

heze, tq so much:D Selamat hari raya jugak buat heze & abang pomen dan anak2 yer..

::Mamalyna:: said...

adlina, hehe...ai pun suka..