Monday, September 6, 2010

Perasmian Baju Baru

Isu : Sudah Pakai Baju Baru, Tak Payah Tunggu Raya
Model : Cik Lyna
amboiii...besar riben cik kak....
posing... ntah ape pasal kepit sikat pun ai tak tau... kelakar plak tengok rambut depan lyna yang straight tue, hehehhe

Pada ai yang antar anak ke taska, dalam beg taska tue ai akan bekalkan 2 pasang baju... ai akan hadapi dilema 'memikirkan baju ape yang lyna nak pakai yer'.... tu ler hari2 ai akan fikir bila nak siapkan beg taska lyna... dukler berdiri depan almari lyna tue, siap pikir, baju nie dah pakai minggu lepas, takkan nak pakai minggu nie.... tu yang kekadang bila kuar jalan2, mesti masuk bahagian baju budak2 coz nak tinjau2 ada tak baju2 harian untuk lyna pakai kat taska yang lain sikit dari yg stok sedia ada kat umah...

Tp dah namanya duk kat taska, kadang2 tue ada jugak baju lyna yang same ngan kengkawan die cuma pattern jer lain... yg sama sebijik seketul pun ada!hehehehe...

18 comments:

MRS. K said...

biasa ar tu.. satu kilang katanya..huhuhu..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN!

AIN said...

cute jew...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sy pon biasa jumpa anak org laing pakai baju sama ngan rafiq..ehehe

mama zharfan said...

cutenya posing2 dgn bj raya hehhe

..nOj.. said...

lam beg taska daryn ade 3 pasang baju. tshirt + suar panjang, tshirt + skirt, tshirt + suar pendek. begitu la tetiap hari. kecuali hari jumaat ade tambahan baju kurung

eima said...

tak kisah aku bubuh bj ape kat fahim ...
asal berbaju sudah ..haha

tp mmg rotate la ... sbb aku basuh bj die 3 hari sekali ... kadang² tgu penuhy bakul .. haha

umilia said...

ank2 aku lak sll nye aku letak bj tdo lengan pnjg n suar pnjg je..sbbnye taska adalah sgt sjuk..sian kat dorg kesejukan nnti..so kat umh mmg byk stok bj tdo je..hahahaha..

mummy_ayu said...

samala ngan ayu..kenkadang conpius baju apa nak kasi pakai...buts ekarg senang..sbb ayu akan siapkan baju seminggu sekali..so...leh confim baju minggu lepas tak sama ngan baju minggu nie..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

dulu pun akak menghadapi masalah yang sama, pening nak fikir baju apa yang hantar kat taska.. sekarang ni dah tak pening dah. :)

::Mamalyna:: said...

mrs. k, betul kan... dah semestinya kilang tue buat baju banyak2 kan..

::Mamalyna:: said...

ain, heheh...budak beriben besar..

::Mamalyna:: said...

rose, ejan pun sama... buat tak tau jer, heheh

::Mamalyna:: said...

suzie, hehehe... baju raya yg telah dipakai awal, ehhe

::Mamalyna:: said...

nojah, aku kebiasaan, satu suit seluar dan satu lagi skirt... camtu ler..

::Mamalyna:: said...

eima, hehehe... asal berbaju sudah yer...

::Mamalyna:: said...

lia, taska tue ekon kan...memangler... aritu masa taska lama, tak kisah letak baju lengan panjang kat lyna, tp skang cari baju tak berlengan jer... taska baru rumah n no ekon..

::Mamalyna:: said...

ayu, tu lagi syok... memang takkan sama kan..

::Mamalyna:: said...

kak mimi dah ada bibik, sonangler, heheheh