Monday, August 2, 2010

Tq Nojah

Ari tue ai ada ngadu ngan Nojah pasai kulit lyna jenis sensitif.... so die kata, anak die Daryn pun camtu jugak...tp die ada pakai sabun, terus kulit daryn okey... dah die kata camtu, terus jer ai laju mintak tolong ngan die belikan sabun tue...

kengkawan, masih ingat tulisan nie...ni namanya tulisan 'lalang ditiup angin', hehehhee.... sat huruf tegak, pehtu senget ke kiri, pehtu senget ke kanan... tulisan ko memang rockler nojah wei...

ni ler krim mandian tue...nama ESEMTAN.... sebut betul2...bukan ESETAN tau, hehehehe... rege yang nojah beli RM25

Cakap pasal tulisan, dulu masa ai sekelas ngan nojah... ada 4 orang kawan kelas yang tulisan die, bila kita tengok jer, kita tau tulisan sapa... dalam 4 org tue, nojah adaler dalam geng ni... Kawan2 lain ialah Nan, tulisan jenis panjang2... kalu die tulis nama die, abis satu ruangan nama kat kulit buku... lagi sorang, nama Zetty Marlinie, yg ni tulisan die ada ombak2...dan yang last sekali, mahadi...yang nie punya tulisan unik sikit...kecik2 rapat!

6 comments:

..nOj.. said...

heheh wei ok tak lyna pas pakai sabun ni? aku penah pakai sabun ni buat cuci muka tau. hehehe. tp tak tahan bau dia kuat sgt.

aku ingat tulisan zetty tu. kemain la lama dia nk menulis. siap corak2 lg. pastu tekan pen kalo boleh sampai koyak2 buku. huh

~aSHa~ said...

eheheh tulisan aku cantik tak?

Hezesuze said...

bleh bagitau untie weols nie..coz anak dia kulit sensitip huhu

eima said...

nape kulit lina sensetip ek ..
ala tesian nye ...

qasehadam @ nurul said...

ingat lagi ye ngan tulisan kenkawan..paling tak suke hok tulisan halus tak nmpak ape..susah nk baca.tulisan daku jenis besor sampai tak cukup ruang ahah

..Fi..Fibi..Fea.. said...

Mana nak beli bodywash esemtan ni ye?