Friday, August 6, 2010

SLOT AKASIA TV3 : EPILOG SYURGA CINTA

sape tengok citer nie? mesti ramai kan.... daya penarik ialah ADIK MIA SARA NASUHA yang comey cute tue....

baru jer start hari isnin minggu nie... citer nie cam kesinambungan dari filem Syurga Cinta, lakonan Awal Ashaari, Heliza AF dan adik haziq... dalam drama nie, watak utama ialah Azizan Nin, Rafidah pantene dan adik Mia...

so far, ai tengok, okeyler citer nie... geram tengok adik mia tue... tp dalam masa yang sama citer nie, ada jugak slot2 yang lebih kurang sama ngan citer CINTA TIKAR SEJADAH, hehehhee...mungkin sebab atoknya ialah Bob Lokman kut...

4 comments:

suamihanyisterizuki said...

a'ah tgk sbb ade mia tuh...hohoho suke tgk dia pakai headband pink semlm...uuuuu

..nOj.. said...

tak tgk sebab tak cukup masa. juga kerana peruntukan tgk tv hanyala kul 7.35 smpai 8.05 mlm je. cenel 711

::Mamalyna:: said...

suamihanyaisterizuki, tu ler...comey kan adik mia tue, hehehe

::Mamalyna:: said...

nojah, aku rasa, ko jual ajelah tv umah ko, hehehehe..