Wednesday, August 4, 2010

Rambut Lyna - Pesen Tocang Terbaru

Ai penah citer kat sini kan, yang cikgu taska lyna suka tocang rambut lyna dengan macam2 pesen.... tp petang jumaat, first time ai tengok tocang cenggini....
pandangan depan.... okey cun, tocang senget tepi..
pandangan belakang.... bleh cikgu tue tocang plak tengah2....hehehhe

ai selama nie, tak penah wat tocang cenggini....lyna pun redha jer rambut die diperbuatkan cenggitu....hehehehe

ai penah kuar p alamanda, dan ai penah terjumpa satu budak yang mak die buat ikat cam jemput2 tue aka banyak tocang atas kepala....rajinnya mak die kan dan budak tue pun okey jer bila mak die ikat rambut camtue...

12 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

ishish..nape ditocangkan sampai camtu skali..fesyen baru ni hahha

eima said...

ni fesyen anime jepun nih ...
cuma tocang depan tinggi sgt je...
kl rendah ckit dan tak byk rambut mesti cun ...

pepe pun lyna menten comey ....

kecik² dulu aku marah org pegang pala aku tarik² rambut ...
lyna biarkan je ke ... ke die takut sama ckegu² taska die??

ummi sofiyyah said...

hehe...dari depan dah ok...dari blkg confirm x penah tgk tocang cenggini....kelaka la cekgu taska lyna ni...hehe..

♥etiey erywan♥ said...

wahhh...si mak yg kreatif... si lyna pun good gurl. comelnya...

::Mamalyna:: said...

Ummi, hehehe...pesen yang diperkenalkan oleh cikgu taska lyna, hahaha

::Mamalyna:: said...

eima, a'ah, cam pesen anime jepun plak...ntahler, lyna redha jer cikgu tocang rambut die tue, heheh

::Mamalyna:: said...

ummi, hahaha... usahkan u, ai pun tak penah tengok tocang cenggini, hehehe

::Mamalyna:: said...

etiey, hehehe...bukan mamalyna yang wat rambut lyna cenggini, tp cikgu taska lyna, hehehe

mamalieyna said...

memang pesyen baru ni..lain dr yg lain ^_..redha je la lyna ye..

qasehadam @ nurul said...

buleh gak dibuat tocang anakku rambut tetiba xlebat masa lahir kemain tebal smp sumer org interbiu tnye mkn ape ms peknen tp lepas cukur botak rmbut terus xlebat lagi..sobs

qasehadam @ nurul said...

buleh gak dibuat tocang anakku rambut tetiba xlebat masa lahir kemain tebal smp sumer org interbiu tnye mkn ape ms peknen tp lepas cukur botak rmbut terus xlebat lagi..sobs

~aSHa~ said...

anak dara aku takmo ditocang atau letak apa2 di kepala nya...alahai..dari kecik aku ajo tu, letak sepit kat rambut...tak jalan jugak asuhan aku tu...
dia suka lepas rambut mcm dora, konon2 cun la mcm dora kan....mmg anak dara aku tu kuat perasan mcm aku la...ehehee