Friday, August 13, 2010

Menu Sahur, Ramadhan Kedua

Semalam, kami sampai umah pun dalam kul 10 mlm... ikan ai dah gaul garam kunyit siap2, so sampai jer umah, terus goreng ikan... sayur sawi pun dah siap2 potong, so pagi tadi terus masak sayur sahaja...

dan iniler menu sahur kami tadikk
ikan masak kicap... makan 2 ekor jer, seekor lagi tak abis, so sumbat jer dalam peti ais..
sup sawi + telur...

alhamdulillah... kenyang perut kami berdua...

7 comments:

..nOj.. said...

sedap gak wei. kenyang dh perut mkn sesimple ini kan. takyah nk beria2

MaMa3H said...

kalau sahur tu..mkn ikan goreng panas2 pun dah ok kan...salam ramadhan..jom join contest..:)

::Mamalyna:: said...

nojah, betul tue...sahur biasa yang simple2 jer kan..

::Mamalyna:: said...

Mama3H, betul...kadang pening pala jugak, nak memikirkan menu yang simple nie...yg simple, goreng telur jer kan..

tq beritahu pasal contest, insya Allah, saya join..

Sricahaya said...

Simple..tapi sedap..hehehe

Ya ALya said...

syukur....sedapnyer....lagi2 tengok sawi n telur tu....

fantaghirolynn said...

sahur buat jemput2 kosong lagi dan lagi...