Friday, August 6, 2010

'Makcik' Lyna..

budak kecik nie pangkat 'MAKCIK' pada lyna coz dia adalah sepupu kami... namanya ADELIA.... cik lia ni lahir bulan 11 tahun 2008... kiranya tua lyna 2 bulan dari die... cik lia nie pun akan dapat adik bulan 10 nie... ibunya tengah pregnat... tambah lagi sorang sepupu kecik kami, hehehehe
tp meka nie still bleh kawan sama2... umur pun lebih kurang jer... tp dalam sibuk berkawan tue, ai nak pastikan lyna bila lyna besar nanti, cik lia nie bukan kawan yang biasa2 jer, tp dia adalah mak sepupu lyna..

10 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tomei nyer lyna paki baju kelawar tu...balqis ada sehelai tapi dia tak mau pakai la...

Me_Lina said...

nanti mcm kite... mak cu kite sebaya... huhuhuhuh payah btol nak buat dier mcm makcik... sbb mmg sebaya... ehhehehe

Hezesuze said...

oh mcam weols gak ler..kazen weols seusia ngan anak weols....huhu

Sitisifir10 said...

anak2 ai pun ada mak2 sedara yang sama baya dgn diorang...siap main tukar2 baju lagi hehehe

eima said...

betui tuh ..jgn jd cam kawan aku .. dah pangket nenek tp anak² cucu pakat bahsa kan aku ko je ...

::Mamalyna:: said...

anje, lyna pun ada satu nie, nasib baik die nak pakai..

::Mamalyna:: said...

Lina, tu ler...nanti meka besar camneler...tp skang pun kami panggil die ni 'cik lia'..

::Mamalyna:: said...

heze, hehehe...yg nie, kezen pun muda belia lagi

::Mamalyna:: said...

siti, nie pun sama pesenler... dah sebaya kan, semestinya jadik camtue..

::Mamalyna:: said...

eima, iye ker, dasat tue...hehe