Sunday, August 8, 2010

Kes Curi Kasut

Lately, kat blok umah ai nie, banyak kes curi kasut... kejadian selalu berlaku time malam ujung minggu... dalam kul 2-3 pagi, adaler kes curi kasut nie...

Dah banyak umah kena, so skang, sebagai langkah berjaga2... kasut2 yang mahal, simpan dalam umah...

**Eima, blok umah ko, ada tak kes ni?

6 comments:

qasehadam @ nurul said...

Kat blok daku tinggal pun biasa ade kes gini..penah sekali time senja dia g curik kassut..giler org br blk kije pastu kene kejar. guni kasut n motor dia tertinggal.jiran depan umah ade yg kene..kata org jgn pasang grill lawa2,kat luo umah jgn lelawo lelebih sebab menarik perhatian penyangak je.kasut lawo2 simpan dlm umah,bior selipar jepun je kt luor.

::Mamalyna:: said...

nurul, iye ker? dasat tue curi waktu senja... biar bersepah yer, tips untuk elak kasut dicuri..

eima said...

tu ade ...
ade le kasut jejiran aku kena curik ...
dtg ketuk umah ... tanya kami hilang tak ...
rasa nye last year ...
this year tak dgr plak lagi ....
tp aku tak de byk kasut ... comfort je .. tp simpan dlm umah .... hehe

tp kes pecah umah ade le last year jg rasa nye ... huhu .. takut ....

aku blok dpn loyii gasshh la ... hehe

eima said...

tu ade ...
ade le kasut jejiran aku kena curik ...
dtg ketuk umah ... tanya kami hilang tak ...
rasa nye last year ...
this year tak dgr plak lagi ....
tp aku tak de byk kasut ... comfort je .. tp simpan dlm umah .... hehe

tp kes pecah umah ade le last year jg rasa nye ... huhu .. takut ....

aku blok dpn loyii gasshh la ... hehe

eima said...

tu ade ...
ade le kasut jejiran aku kena curik ...
dtg ketuk umah ... tanya kami hilang tak ...
rasa nye last year ...
this year tak dgr plak lagi ....
tp aku tak de byk kasut ... comfort je .. tp simpan dlm umah .... hehe

tp kes pecah umah ade le last year jg rasa nye ... huhu .. takut ....

aku blok dpn loyii gasshh la ... hehe

::Mamalyna:: said...

eima, ai tau ko duduk blok A1... kiranya dah ada kesler kat sane yer..