Thursday, August 26, 2010

Hati Berbunga Riang..

Hari nie rasanya nak senyum sampai telinga coz satu lagi wishlist tercapai...
Lagi best coz dapat beli dengan harga yang dibajetkan...
Best sangat sebab die dah siap pasang dan terletak di dalam umah ai
tak sabar nak deko3....hehhehehe

11 comments:

qasehadam @ nurul said...

Wah besss nyee korang sumerr dah soping raya belaka daku je belum beli ape2 sobb harap2 ade la tinggal lg nnt tuk daku soping..nnt tunjukla pic perabot baru tuhh

ejaMaria said...

mana gambar nye... nak tenok... :p

Afne said...

ishh apa la agaknya tu ye

mamalieyna said...

waa best..tayang lah skalii..mana tau kang idea timbul dr situ nk hias2 umah kite lak..hehe..

eima said...

wahhh .. good..good...
aku tak de tukar pepe pun tahun nih ...
bajet takde...

nanizamros said...

wah best best....
nampak gayanyer lyna kene tukar port lain la plaks ek... ;-)

mummy_ayu said...

ah ah..mana pic nye..share la...nak gak tgk...

mama zharfan said...

pic pls...

::Mamalyna:: said...

nurul, hehehe...nanti yer..

eja, afne, mamalieyna, mummy ayu, suzie, picnyer nanti yer... barang biasa2 jer

::Mamalyna:: said...

eima, nie bukan tukar, tambah lagi...tapi kecik2 jer..hehhe

::Mamalyna:: said...

kak wan, perabot lain, takdelah kak...ni pun jenuh mengumpul, hehhe