Wednesday, August 25, 2010

DUIT RAYA UNTUK ORANG KEJE GOMEN

KUALA LUMPUR: Kerajaan bersetuju membayar Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 kepada kakitangan awam dalam Gred 1 hingga 54 dan pesara kerajaan. Bayaran akan dibuat sebelum 1 Syawal. - BERNAMA

*Alhamdulillah*

13 comments:

Sidratul Muntaha said...

tak mengharap sgt klu kat uia ni.
kena masuk senat pastu baru thu dpt ker tak..
hmmmm...

qasehadam @ nurul said...

syukur walaupon daku xkije gomen tp gembira tuk kakakku kesian dia dlm kesusahan skg ni tidak xberbaju baru la ank buahku.

.::Lynn::. said...

alhamdullilah.. RM500 pun jadik la.. buleh buat top up sikit2

maszmadi said...

alhamdulillah, bleh tampung duit minyak nak balik T'ganu n Johor.....

ummi iman said...

alhamdulillah..boleh la balik umah MIL ngan senang hati..nak balik ganu nih

Hezesuze said...

yeah yeah ayah weols pesara gomen...so akan dpt habuan raya..mihahahaha

ana said...

hohohoho....rm500 pun ok, alhamdulillah. bonus xder ke? huhuhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

yippie..
syukur alhamdulillah, leh la tampung memana yg rabak tu.. =)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

syukur alhamdulillah.. kalau laki bini kerja gomen, dah dapat RM1K kan?

::Mamalyna:: said...

alhamdulillah, rezeki di bulan ramadan yang mulia ini..

eima said...

syukur alhamdulillah ... dpt gak tampung perbelanjaan ....

adianiez AIDA said...

syukur atas nikmat Allah beri kan...

Mimis said...

Bestnyerrrr..
bila laa saya boleh kerja goment nih. hmm..